flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Семінар "Комунікація судів з громадськістю"

23 липня 2019, 18:00

          19 липня 2019 року Школою права Українського католицького університету спільно з Центром політико-правових реформ та Центром міжнародної правової співпраці за підтримки посольства Королівства Нідерландів у рамках програми «Матра» в центрі Шептицького у м.Львові відбувся семінар: «Комунікація судів із суспільством», за участю суддів та працівників апарату суду, в тому числі керівника апарату Сокальського районного суду – Троць Ірини Степанівни.
          Учасники даного заходу мали можливість послухати лекцію судді Апеляційного суду м.Арнема-Лаувардена (Нідерланди) – Рутгера Вері про комунікаційну стратегію суду, що це таке, як і коли застосовується. Про ключові висновки оціночної місії у травні 2019 року. Наскільки актуальною і необхідною на теперішній час є потреба розроблення власної комунікаційної стратегії суду і з чого потрібно почати її розроблення. Пан Рутгер поділився власним досвідом та окремими історіями, із свого професійного досвіду, навів приклади по резонансних справах і як, в таких випадках, спрацьовує їхня «Комплексна стратегія зовнішніх відносин, інформування та зв’язків із громадскістю».
Наступну лекцію для учасників провела заступник директора Могилянської школи журналістики, кандидатка наук з культурології, медіаекспертка та учасниця численних міжнародних конференцій – Вікторія Романюк. В ході якої чітко роз’яснила, що таке комунікація, її типи, про ефективну комунікацію - як спосіб досягнути потрібної мети. Наскільки важливим є вміння розрізнити та проаналізувати цільову аудиторію(співрозмовника) і обрати найефективніший спосіб комунікації з нею. Про стереотипи громадськості, щодо кожної професії і способи їх подолання, про потребу у відкритості. Цікаво та доступно роз’яснила про основні елементи комунікаційної стратегії та формування ключових меседжів.
          На завершення заходу всіх учасників було розділено на кілька робочих груп, кожна з яких мала завдання, на основі почутого на лекціях, сформувати своє ключове повідомлення (меседж) судової комунікаційної стратегії до різних цільових аудиторій суду. Після чого усі результати було представлено доповідачами та обговорено усіма учасниками заходу.
Адміністрація суду